ESS Shakuhachi Forum Forum Index ESS Shakuhachi Forum
Practice, Culture and History of Japanese Bamboo Flute 尺八. A Project of the European Shakuhachi Society (ESS)

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Concert MCJ Paris Hijiri-kaï

Post new topic   Reply to topic    ESS Shakuhachi Forum Forum Index -> ESS Forums -> The Kiosk
Previous topic :: Next topic  
Author Message
Flavien Logan Testard
Member

PostPosted: 2012-01-11, 11:58    Post subject: Concert MCJ Paris Hijiri-kaï Reply with quote

PublicitéSupprimer les publicités ?
Un petit message pour les français habitant près de Paris, je signale un concert le 8 Février 2012 à la Maison de la Culture du Japon à Paris du trio Hijiri-kaï avec Teruhisa Fukuda. Il animera également une classe d'initiation au shakuhachi le 7 février à 14h30, au même endroit.

Le concert comme la classe sont à réservation recommandée voir presque obligatoire.

Flavien Logan.

My Deviant Art accompt
Back to top
MSN
Contenu Sponsorisé

PostPosted: Today at 12:15    Post subject: Concert MCJ Paris Hijiri-kaï

Back to top
Post new topic   Reply to topic    ESS Shakuhachi Forum Forum Index -> ESS Forums -> The Kiosk All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  

Index | Create a free forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Conditions générales d'utilisation